Toimitusehdot


YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Keskisen Mylly Oy, Y-tunnus 2247151-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

TILAAMINEN
Tilattuasi tuotteen/tuotteita ostoskorin kautta, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

HINNAT JA POSTITUS

Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina. Pakkaus ja postitus lisätään  automaattisesti kaikkiin tilauksiin. Tilaukset toimitetaan Postin kautta postipakettina.
Postipaketin kustannukset määräytyvät paketin painon mukaan. 

Keskisen Mylly Oy pidättää oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

MAKSUTAVAT

Käytämme Checkout Finland Oy:n palvelua verkkokaupan maksujen välitykseen. Checkout Finland Oy:tä valvoo Finanssivalvonta. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. 
Maksutavat näet sivun alareunassa olevasta palkista.


PALAUTUKSET

Tuotteiden palautuksissa noudatamme kuluttajaviraston ohjeita. Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. 
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksissa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Laita palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

 -Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
 -Pankkitilinumerosi
 -Sekä kopio Keskisen Myllyn tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Keskisen Mylly Oy
Keskisentie 74
35700 Vilppula

Rahat palautetaan tilaajalle, kun tuote on vastaanotettu, tarkastettu ja palautus täyttää yllämainitut ehdot. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Ennen mahdollista palauttamista, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@keskisenmylly.fi
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostiosoitteeseen info@keskisenmylly.fi. Liitäthän sähköpostiin myös kuvan tuotteesta/paketista, sekä paketin kannessa olevan eränumeron, jos paketti on vahingoittunut tai vioittunut.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.